Daniel Gross, CEO al Penny România: Planul nostru pe termen lung priveşte investiţii de peste 2 miliarde de lei în următorii şase ani, ceea ce presupune o medie de 330 de milioane de lei pe an.

♦  Discounterul german are în România 280 de magazine cu preţuri mici şi vrea la finalul anului să spargă borna de 300 de unităţi  ♦  Tot anul acesta Penny va...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.