Zenith: Telefoanele smart şi tehnologia 5G alimentează o creştere anuală de 4,5% a investiţiilor globale în publicitate pe segmentul telecomunicaţii până în 2023. Mediul digital va fi singurul canal de publicitate care va creşte între 2019 şi 2023
Investiţiile în publicitate pe segmentul telecomunicaţii vor creşte cu o rată medie anuală de 4,5% până în 2023 şi vor recupera astfel declinul de 8,7% din 2020, potrivit raportului...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF/PwC La cafea cu Mihai Bordeanu, Dacia: Cariera mea este un paradox, dar în primul rând am avut multă şansă. Acum sunt copilul şi beneficiarul planului de reorganizare al grupului Renault
- Urmează ZF/iBanFirst Regional Business Summit, 24 aprilie, de la 09:00, pe zf.ro. De la prezenţă regională la prezenţă mondială: cum se pot extinde companiile din Europa Centrală şi de Est la nivel mondial
- Familia austriacă Julius Meinl, care deţine pe plan local producătorii de ciocolată Kandia şi Heidi, intră pe piaţa hotelieră românească prin achiziţia hotelului Ambasador din Bucureşti, care va trece printr-un proces de renovare
- Federaţia Română de Fotbal şi ING Bank România anunţă un parteneriat prin intermediul căruia competiţia Cupa ISF devine Cupa ING, adresată elevilor
- Gabriel Voicu, executive vicepresedinte SVN România : Dezvoltatorii vor finaliza în acest an circa 20.000 de apartamente în Bucureşti şi zona limitrofă, în proiecte începute în urmă cu 2-3 ani, iar preturile de vânzare ar putea creşte cu două cifre