Producătorii şi distribuitorii de bunuri de larg consum pariază tot mai mult pe retail propriu pe o piaţă tot mai matură şi mai concurenţială. Acest canal de vânzare le permite companiilor să ofere un portofoliu mai extins de bunuri şi să urmărească îndeaproape schimbările comportamentului de consum

♦ Magazine monobrand apar în special pe pieţe precum produse cosmetice – Farmec, L’Oreal, Dior sau Chanel -, dulciuri – Kandia sau Heidi – şi mezeluri - Vascar, Raitar sau Killer....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.