AUTO
O veste proastă pentru economie, cel mai slab început de an din ultimii patru ani pentru piaţa auto din România. Lipsa componentelor electronice şi piaţa europeană în declin au ras 18% din producţia auto din februarie. Dacia a avut trei zile fără producţie din cauza crizei mondiale de microcipuri, în timp ce Ford a întrerupt în intervalul 26 februarie – 10 martie
Producţia de autoturisme a scăzut cu 18% în luna februarie, faţă de perioada similară a anului trecut, la aproape 39.400 de unităţi, potrivit datelor Asociaţiei Constructorilor de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Prăbuşirea podului Baltimore: accidentul dezvăluie încă o dată fragilitatea comerţului mondial. Care ar putea fi implicaţiile?
- Mercedes, găsit vinovat de folosirea unui dispozitiv de manipulare a emisiilor
- În industria maşinilor electrice, China este o forţă globală de neoprit. Deşi cer protecţie şi vorbesc de alianţe europene, chiar şi marii constructori auto ai Europei tot pe companiile chinezeşti se bazează
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
- Groupama a plătit despăgubiri de peste 1,4 mld. lei în 2023, cea mai mare fiind de 4,7 mil. lei pe asigurări de clădiri şi bunuri