Renaşterea unuia dintre cele mai puternice branduri româneşti. Retailerul Leonardo, răpus de criza financiară de acum un deceniu, e din nou pe piaţă cu acelaşi brand şi site şi are deja 50 de magazine

♦ Compania a fost lansată pe piaţă iniţial în 1994 de către familia Panea ♦ În perioada de boom Leonardo ajunsese la peste 200 de magazine în România şi în ţările vecine şi la...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.