ZF Live. Iulia Pencea, Balkans în cadrul Nielsen România: În România, criza sanitară a avut un impact financiar asupra a 50% dintre gospodării. Totuşi, intenţia consumatorului de a cheltui este cea care a scăzut cel mai puţin

♦ România a fost una dintre ţările cu cele mai mari creşteri în primul trimestru al anului trecut ♦ În total, piaţa de bunuri de larg consum a crescut cu 10% faţă de anul precedent...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.