EY recrutează peste 100 de studenţi şi absolvenţi pentru birourile din România. ”Din septembrie îi aşteptăm alături de noi. Până când situaţia actuală ne va permite să ne vedem la birou şi în format fizic, viitorii colegi vor avea opţiunea de a lucra de acasă”
EY România deschide campania de recrutare de juniori EY Express, prin care va angaja peste 100 de studenţi şi absolvenţi din întreaga ţară, pentru birourile din Bucureşti, Cluj-Napoca,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Angajaţii BCE, revoltaţi cu privire la folosirea unui ulei de măsline de calitate inferioară la cantine
- O nouă emisiune în grila ZF Live: ZF Profesii Liberale, în fiecare luni, de la ora 16:30, în parteneriat cu Libra Internet Bank
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
- Comerţul, unul dintre cei mai mari angajatori din economie, trage salariul mediu în jos. Un angajat din comerţ câştigă, în medie, cu 11,5% mai puţin decât salariul mediu net pe economie. Ecartul e la minimul ultimilor ani, dar există în continuare
- Conferinţa ZF HR Trends 2024 „Viitorul resurselor umane, sub presiunea transformărilor“. Cele mai mari două provocări în resurse umane: apariţia şi utilizarea roboţilor şi managementul emoţiilor angajaţilor