Antreprenori locali

Dobrogea Grup, unul dintre cei mai mari producători de morărit şi panificaţie, investeşte 2 mil. euro pentru dezvoltarea de produse noi şi în zona logistică. „Faţă de anii anteriori am fost mai îndrăzneţi în a oferi produse noi. Fie că vorbim de noi branduri, gramaje diferite sau produse noi.“

Dobrogea Grup, unul dintre cei mai mari producători de morărit şi panificaţie de pe plan local, care are în portofoliu brandul Eugenia, şi-a bugetat investiţii de 2 milioane de euro în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.