Fairy, brandul gigantului P&G, a devenit în 2020 liderul pieţei de detergenţi de vase, detronând Pur, o marcă a nemţilor de la Henkel. Românii au cheltuit anul trecut 274 de milioane de lei pe detergent de vase, cu aproape 20% mai mult ca în 2019

Gigantul american P&G a devenit anul trecut liderul pieţei de detergent de vase datorită brandului său Fairy, ajungând astfel la o cotă de 30,5%, potrivit datelor oferite de compania de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.