Carrefour România a obţinut afaceri de 2,3 mld. euro în 2020, plus 3,6%. „Faptul că românii din străinătate nu au venit acasă de sărbători a afectat vânzările“. Carrefour a deschis anul trecut, un an marcat de pandemie, 24 de magazine, de două ori mai puţine ca în 2019

♦ Mai mult, francezii au închis mai multe unităţi decât au deschis în 2020 ♦ Online-ul a cântărit greu în businessul grupului, Carrefour având local atât un magazin virtual...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.