Carrefour România a obţinut afaceri de 2,3 mld. euro în 2020, plus 3,6%. „Faptul că românii din străinătate nu au venit acasă de sărbători a afectat vânzările“. Carrefour a deschis anul trecut, un an marcat de pandemie, 24 de magazine, de două ori mai puţine ca în 2019
♦ Mai mult, francezii au închis mai multe unităţi decât au deschis în 2020 ♦ Online-ul a cântărit greu în businessul grupului, Carrefour având local atât un magazin virtual...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ANAF: Automatele comerciale vor trebui dotate cu aparate de marcat electronice fiscale. De la 1 octombrie se aplică sancţiuni
- ROCA Agri RDF, holding din agricultură controlat de ROCA Investments, îl numeşte în funcţia de CEO pe Bogdan Vlad, fost director financiar al companiei
- Aproape 20 de producători români de mobilă caută contracte la târgul din Milano. „Milano este un bun profesor, îţi arată, te învaţă, este o olimpiadă a designului în mobilă.“
- Melinda-Impex Instal, o companie din Odorheiu Secuiesc, cumpără doi distribuitori de instalaţii termice şi obiecte sanitare din Arad
- Importatorul de băuturi B.D.G. Import mizează pe brandurile Glenfiddich şi Monkey Shoulder pentru a-şi majora veniturile cu 50 mil. lei în următoarele 12 luni. B.D.G. Import a terminat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 365 mil. lei