Jucătorii internaţionali domină piaţa de 400-500 mil. euro a produselor pentru îngrijirea rufelor. Piaţa produselor de îngrijire a rufelor cuprinde pe lângă detergent şi balsam, înălbitor sau produse pentru pete, însă acestea din urmă au valori mult mai mici ale vânzărilor

Românii au cumpărat în 2020 mai multe produse pentru spălatul rufelor, pandemia de COVID-19 ducând la creşterea interesului pentru detergent, balsam sau înălbitor, arată o analiză...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.