Cum a mers piaţa programelor de training anul trecut şi ce va fi în 2021? Andrei Goşu, Ascendis: Am avut în jur de 10.000 de participanţi la programele noastre, din 200 de companii, la jumătate faţă de nivelul din 2019. Vedem semne încurajatoare pentru viitorul imediat
„Înainte de 2020, poate 95%-98% din businessul nostru era offline, de la programele de formare, consultanţă, coaching la evenimente. Acum, circa 90% sunt online, inclusiv evenimentele.“...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ANAF publică un Ghid dedicat persoanelor fizice care realizează venituri din activităţi de înfrumuseţare şi întreţinere corporală
- Exclusiv ZF Corporate Morphosis Capital şi co-investitori - pachet acţiuni Mark Twain International School
- Crosspoint Real Estate o promovează pe Oana Popescu, care a condus departamentul rezidential în ultimii 2 ani, în pozitia de partener
- Horaţiu Didea, Workspace Studio: Angajaţii îşi doresc să aibă control asupra locului de unde lucrează şi asupra timpului când lucrează
- Conferinţa ZF IMM’24. Echilibrul IMMperfect: pot profita micile afaceri de oportunităţi pentru a reduce riscurile? „Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să avem un mediu de afaceri mai uşor, să existe un dialog între toate părţile