Producătorul echipamente electrocasnice Miele a încheiat 2020 cu o creştere de 34% a afacerilor în România, la peste 13 mil.euro, pe fondul schimbării comportamentului consumatorilor. ”Mulţi oameni au vrut un espresso ca în cafeneaua preferată, dar la ei acasă, alţii şi-au descoperit pasiunea pentru gătit şi au investit într-un cuptor ”

Producătorul german de echipamente electrocasnice Miele a încheiat 2020 cu o creştere de 34% a afacerilor în România, la peste 13 milioane de euro, evoluţia fiind determinată de schimbarea...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.