De la o companie în pragul falimentului la afaceri de 70 mil. euro în cinci ani. Abatorul Periş a ajuns la 150.000 de clienţi lunar, o reţea proprie de 29 de magazine, pe platforma Bringo şi în toate reţelele mari de comerţ modern, unde vinde 70% din producţie

„Chiar dacă traversăm o perioadă imprevizibilă, am continuat să facem investiţii, pentru a putea acoperi cererea din piaţă, din surse 100% româneşti.“ Bogdan Grama, directorul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.