Adrian Simionescu, Estee Lauder România: În 2021 aducem branduri noi pe piaţă, dezvoltăm magazine monobrand online şi ne extindem în offline cu magazine multibrand. Compania şi-a dublat vânzările în trei ani (2016-2019), la 87 mil. lei

Gigantul american din industria cosmeticelor de lux Estée Lauder, care a intrat pe piaţa locală acum circa două decenii, are atât magazine proprii sub brandurile Mac şi Bobbi Brown, cât...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.