Publicitatea la suplimentele şi produsele farmaceutice fără reţetă schimbă comportamentul de consum al pacienţilor. Farmacistă din Argeş: „Pacienţii au venit şi au cumpărat numai la cerere ce au auzit că e bun pentru COVID“. Cele mai solicitate produse în 2020 au fost cele pentru imunizare, mai ales în perioada sezonului rece, dar şi vitamina D sau Zinc în cazul infecţiei cu COVID
Reclamele la produsele farmaceutice eliberate fără prescriptţie au influenţat pacienţii care au venit să ceară în farmacii brandurile cu cea mai mare vizibilitate în spaţiul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Briefingul zilei de 25 aprilie
- ZF Private Health. Dr. Daniel Vîlcioiu, fondatorul Clinicii de Chirurgia Mâinii din Bucureşti: Clinica a pornit de la o nevoie în piaţă, cererea este mare pentru patologia mâinii
- Câţi medici de laborator avem? Analizele pacienţilor trec prin mâinile a 2.000 de specialişti, „vânaţi“ de toate companiile din sănătate
- Grupul Monza Ares investeşte 5 mil. euro în dotarea sălilor de angiografie cu echipamente Philips
- Siemens Healthineers, divizia de sănătate a Siemens, a lansat echipamentul de rezonanţă magnetică MAGNETOM Flow, iar prima clinică din România în care va fi instalat este Dorna Medical din Borşa, Maramureş