ZF Live. Vlad Boeriu, Deloitte România: 2021 va fi anul de referinţă pentru digitalizarea ANAF. Statul poate încasa anual 1 miliard de euro în plus din TVA prin raportarea electronică. Principalele măsuri de digitalizare sunt SAF-T şi partea de digitalizare a caselor de marcat, care sperăm să prindă amploare în anul curent
Vlad Boeriu, partener coordonator servicii fiscale şi juridice la Deloitte România, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live că statul român poate încasa în plus din TVA 1...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Amalia Săftoiu, proprietar AmiAmalia: Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să existe o comunitate mai legată şi un dialog mai constructiv, nu doar cifre şi profit
- Exclusiv ZF Corporate Dorin Andreica, managing director Soft Net Consulting: Digitalizarea înseamnă procese clare într-o companie, dar costul este unul ridicat
- Creditul privat total pentru populaţie şi firme a mers cu frâna trasă în T1/2024, cu un ritm mediu de doar 5%, la jumătate faţă de viteza din T1/2023
- ZF/iBanFirst Regional Business Summit, ediţia a treia. România şi regiunea trebuie să treacă peste imaginea de ieftine, dar riscante. Oportunităţile de investiţii în regiune sunt mari
- ZF/iBanFirst Regional Business Summit, ediţia a treia. România şi regiunea trebuie să îşi îmbunătăţească brandul. Pentru expansiunea businessului e nevoie de o strategie bună, echipe bune şi networking