Agenţia de turism Happy Tour estimează o scădere de cel puţin 60% a afacerilor în 2020. „Va dura cel puţin doi ani să revenim la nivelul din 2019“. Din cauza pandemiei, Happy Tour a trebuit să reducă personalul din unele departamente, însă are în continuare peste 50 de angajaţi

Agenţia de turism Happy Tour, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţă, estimează o scădere considerabilă a businessului din 2020 faţă de anul precedent, în condiţiile unui...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.