DHL şi-a majorat veniturile cu 20% faţă de 2019. „Este cea mai importantă creştere înregistrată în ultimii ani de companie. Tendinţa de creştere a e-commerce-ului se va păstra şi în 2021, iar pentru România credem că există un mare potenţial şi vom vedea tot mai multe afaceri online care vor dori să se dezvolte la nivel internaţional

În 2020, veniturile DHL din e-commerce s-au dublat faţă de anul anterior. Oana Mandicescu, director co­mercial al companiei de logistică şi curierat DHL Express Ro­mania, spune că...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.