Foodpanda intră în retail, o piaţă de peste 20 mld. euro. Platforma de livrări deschide propriile magazine sub brandul pandamart. Compania a învăţat despre retail de la partenerii săi cu care colabora deja pentru livrări şi acum intră pe această piaţă cu propriul format

♦  Foodpanda are colaborări cu reţele precum Auchan, cora România, Kaufland România, Inmedio sau Viva Shop  ♦  Platforma are în total peste 6.000 de comercianţi -...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.