Lidl încheie 2020, an marcat de pandemie, cu 33 de magazine noi. Este cel mai alert ritm de extindere de la intrarea pe piaţă. Retailerul a încheiat 2019 cu afaceri de aproape 10 mld. lei

► Discounterul german se apropie de pragul de 300 de magazine pe plan local şi continuă expansiunea ► Nemţii au obţinut în 2019 afaceri de aproape 10 mld. lei, valoare ce le-a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.