Unu din cinci cumpărători din online a încercat acest canal doar în ultimele şase luni, forţat de pandemie. Pentru nevoile zilnice, românii cumpără produse pentru copii, alimente şi articole de igienă şi îngrijirie. Achiziţiile din domeniul modei sau al electroIT-ului sunt dictate de promoţii

Pandemia de Covid-19 a dus la o accelerare rapidă a vânzărilor din online indiferent de domeniu, astfel că jucătorii din comerţ, fie el alimentar, de modă sau electroIT, a trebuit să...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.