ANALIZĂ
Românii plătesc circa 650 de milioane de lei pe alimente bio. Segmentul „mănâncă“ 1,2% din toată industria alimentară
♦ În pandemie apetitul pentru alimente bio s-a temperat, dar nu puternic, ritmul de creştere al vânzărilor de astfel de produse scăzând de la aproape 22% înainte de martie 2020 la 14,4%...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Inflaţia din ultimii doi ani schimbă formatele de magazine şi îi determină pe retaileri să pună pe piaţă formatul hard-discount
- Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
- Românii pun mai mulţi bani în coşul de economii decât în cel de cumpărături
- Antreprenori locali. Cum vrea Cristian Rusu să relanseze Rus Savitar, grup pe care l-a răscumpărat de la Greenbridge: Vrem să aducem compania pe break-even. Începem să reconstruim cu 200 de oameni
- Afacerile producătorului de mobilier tapiţat Mobila Dalin, controlat de famila Cotoi din Reghin, au scăzut cu aproximativ 8% în 2023, ajungând la 48,9 mil. lei