INTERVIU
Leszek Wacirz, country manager Nestle România: Oamenii sunt mai atenţi pe ce îşi cheltuie banii, caută value for money şi promoţii. Când se va deschide iar lumea, obiceiurile de consum anterioare vor reveni. Gigantul elveţian a avut anul trecut în România afaceri de 930 de milioane de lei, plus 5%
♦ Compania acoperă mai multe segmente de piaţă, de la cafea la dulciuri şi de la mâncare de bebeluşi la hrană pentru animale ♦ Produsele se vând atât în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tensiunea creşte între RetuRO, administratorul SGR, şi industria HoReCa. Restaurantele şi barurile devin un obstacol în calea recuperării ambalajelor. „Ne dorim o rearanjare a sistemului de colectare.“ Care sunt soluţiile?
- Seceta începe să se vadă. Fermier: În judeţul Buzău deja e secetă, dar şi în unele zone din judeţul Galaţi
- Un semnal pentru anul agricol. Ingrid Staver, fermier care cultivă 1.300 ha cu cereale în Galaţi şi Brăila: Ar fi bine să mai plouă, pentru că seceta deja s-a instalat în anumite zone
- Afaceri de la Zero. Alexandra Istrate a pariat pe brandul de accesorii pentru animale MASH şi vrea să deschidă propriul magazin
- Tensiunea creşte între RetuRO, administratorul SGR, şi industria HoReCa. „RetuRO răspunde la două săptămâni. Când trebuie să cerem ridicarea sacilor, se complică situaţia“