INTERVIU

Leszek Wacirz, country manager Nestle România: Oamenii sunt mai atenţi pe ce îşi cheltuie banii, caută value for money şi promoţii. Când se va deschide iar lumea, obiceiurile de consum anterioare vor reveni. Gigantul elveţian a avut anul trecut în România afaceri de 930 de milioane de lei, plus 5%

♦  Compania acoperă mai multe segmente de piaţă, de la cafea la dulciuri şi de la mâncare de bebeluşi la hrană pentru animale  ♦  Produsele se vând atât în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.