Deloitte: Jumătate dintre consumatori consideră că noile experienţe digitale sunt un substitut satisfăcător pentru activităţile pe care le desfăşurau înainte de pandemie şi 6 din 10 spun că vor folosi varianta digitală şi când nu vor mai fi restricţii

Opt din zece consumatori (82%) au încercat pentru prima dată cel puţin o activitate digitală în timpul pandemiei, cum ar fi comandarea on-line a produselor alimentare, folosirea unei...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.