Jean Richard de Latour: Cele mai bune hipermarketuri Carrefour ca vânzări sunt Orhideea, Băneasa şi Braşov. Grupul francez Carrefour are un total de 360 de magazine în România sub mai multe formate – hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, discount şi online
Din total, 40 sunt hipermarketuri.
Carrefour, al doilea cel mai puternic retailer local după cifra de afaceri din 2019, de peste 11,5 mld. lei cumulat, acoperă principalele oraşe ale...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mihai Panfil, fondator, Origo: Nu am vrut să am un lanţ de cafenele, ci parteneriate prin prăjitoria noastră. Livrăm cafea în peste 150 de localuri
- Conferinţa ZF IMM’24. Echilibrul IMMperfect: pot profita micile afaceri de oportunităţi pentru a reduce riscurile? „Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să avem un mediu de afaceri mai uşor, să existe un dialog între toate părţile
- Analiză Analiză ZF. Cum se vede inflaţia în sectorul brânzeturilor: în retail, consumul a scăzut anul trecut cu 6% faţă de 2021, în timp ce valoric piaţa a crescut cu 23%
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Cine este Mihai Panfil, omul care a deschis piaţa cafelei de specialitate în România, şi care este povestea Origo?
- Iaşi te inspiră! Un proiect ZF/BT. Remus Deleanu, preşedintele directoratului Cotnari: Faptul că producem doar vinuri din soiuri româneşti poate fi simultan un avantaj şi o barieră la export