Analiză

Industria electro-IT pare a fi imună la pandemie: Oamenii nu mai cheltuie bani pe vacanţe, ieşiri în oraş sau haine, ci pe espressoare sau televizoare. Paradoxal, se caută produsele scumpe. Românii au cheltuit anul trecut 3,5 mld. euro pe frigidere, televizoare sau aspiratoare, ceea ce înseamnă că în medie fiecare consumator a plătit 180 de euro în 2019 pe astfel de produse

♦  Suma este de aproape două ori mai mică decât în Cehia şi de patru ori sub nivelul din Germania  ♦  Pentru 2020, din cauza pandemiei, jucătorii din piaţă estimau...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.