ANALIZĂ

Efecte pozitive ale pandemiei pentru unele businessuri: Reţelele locale de magazine alimentare cresc mai rapid decât jucătorii internaţionali într-o perioadă în care consumatorii susţin jucătorii autohtoni

♦ Evoluţia vânzărilor în comerţul alimentar diferă puternic atât în funcţie de formatul de magazin, cât şi în funcţie de luna sau perioada raportată ♦ Mai exact, consumul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.