Interviu

Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash&Carry România: „Va fi greu să generezi creştere în perioada următoare, însă noi vom face asta prin servicii. Motoarele vor fi LaDoiPaşi, operaţiunile de livrare şi investiţiile în zona digitală“. Compania a obţinut în 2019 afaceri de 5,8 mld. lei, plus 8%

♦ Grupul german Metro este activ pe segmentul cash&carry, având două categorii principale de clienţi – revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa  ♦  Germanii...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.