Business Insights with PwC. Mihai Aniţa şi Ruxandra Târlescu, PwC România: Pandemia a venit cu multe modificări în comportamentul consumatorilor. Valoarea vânzărilor online va creşte cu cel puţin 20% în 2020. Dar online-ul nu va fi majoritar după ce va trece această criză

„Dacă anul trecut am avut în jur de 4,6 mld. euro vânzări online, eu estimez că în acest an vor creşte cu cel puţin 20%, deci vor trece de bariera de 5 mld. euro, vor ajunge la...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.