După Afaceri. Cum s-au adaptat brandurile de bijuterii în pandemie? Piesele cu volume generoase au apărut în prim-plan, jucând parcă rolul de armură contemporană. „Bijuteriile au avut mereu o mare putere simbolică. Sunt acele accesorii pe care le încarci cu experienţe şi amintiri ale unui moment sau unui loc“

Bijuteria în vreme de pandemie a devenit armură contemporană, volumele spectaculoase luând locul cuminţeniei minimaliste care pusese stăpânire pe acest „tărâm“. Alături de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.