ZF Live. Mihai Tănase, head of Digital&CRM Dacia & Renault România: Un client ajunge în showroom de aproximativ 1,5 ori înainte de a achiziţiona o maşină, iar cea mai mare parte a documentării s-a mutat în online. În viitor vom vedea o versiune hibridă – online şi offline – a comerţului auto
♦ Cumpărătorul petrece nu număr mare de ore pe internet pentru a se familiariza cu produsul, specificaţiile tehnice, dotările sau preţul ♦ Întrebările cele mai frecvente...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai puternice branduri româneşti?
- BCR a participat cu 84 mil. euro la creditul sindicalizat contractat de Ford Otosan România, de 435 mil. euro, pentru a susţine producţia noului Ford Puma şi a modelelor Ford Transit Courier şi Ford Turneo Courier
- Prăbuşirea podului Baltimore: accidentul dezvăluie încă o dată fragilitatea comerţului mondial. Care ar putea fi implicaţiile?
- Mercedes, găsit vinovat de folosirea unui dispozitiv de manipulare a emisiilor
- În industria maşinilor electrice, China este o forţă globală de neoprit. Deşi cer protecţie şi vorbesc de alianţe europene, chiar şi marii constructori auto ai Europei tot pe companiile chinezeşti se bazează