ANALIZĂ

Radiografia comerţului cu dominantă alimentară: În ultimii doi ani magazinele de tip discount au câştigat 5% cotă de piaţă, într-o industrie unde hipermarketurile şi magazinele tradiţionale pierd teren

► Comerţul tradiţional mai are doar 32% din piaţa cu dominantă alimentară, an de an cedând câteva procente jucătorilor care operează magazine moderne şi care au ajuns la 68%...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.