Mişcare pe piaţa farma. Britanicii de la GlaxoSmithKline retrag reprezentanţa Pharma din România. „GSK intenţionează să aducă modificări modelului său operaţional pe unele pieţe din Europa de Sud-Est şi Centrală şi Marea Baltică, inclusiv în România“
♦ GSK activează în România prin două firme, Glaxosmithkline Consumer Healthcare SRL (medicamente fără reţetă, produse de îngrijire orală) şi GSK SRL (divizia farmaceutică, produse...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Farmavet, afaceri de 270 mil. lei din medicamente de uz veterinar: „Vrem să extindem capacitatea de producţie“
- Grafic: Evoluţia contractelor de asigurări de sănătate în ultimii 5 ani
- Grupul Farmavet, în acţionariatul căruia a intrat în 2019 un fond de investiţii controlat de Banca de Export-Import a Chinei: „Avem un portofoliu de 3.000 de produse de uz veterinar şi vrem să extindem capacitatea de producţie“
- Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj a ajuns la afaceri de aproape 360 mil. lei, după o creştere de 20%, de patru ori mai alertă decât în 2022
- ZF/Libra Internet Bank Profesii liberale. Farmacia are nevoie de vizibilitate pentru a creşte. Dumitru Lupuleasa, preşedintele Colegiului Farmaciştilor din România: Dacă ai un vad bun, lângă cabinete medicale, lângă o piaţă, farmacia va funcţiona