Alexandru Filip, McKinsey & Company România: Băncile trebuie să identifice soluţii de economisire sau refinanţare atractive pentru clienţi şi să accelereze digitalizarea. 20% dintre români se aşteaptă să folosească mai mult dispozitivele mobile sau computerele pentru a accesa servicii bancare atunci când criza se va încheia, dublu faţă de ţările europene

Aproape 50% dintre consumatorii din Româ­nia au înregistrat o redu­ce­re a veniturilor şi a eco­no­miilor în ultima perioadă, ceea ce indică o fra­gi­litate financiară, astfel că...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.