Ore grele pentru vânzările de ceasuri: declin prognozat de 45% al pieţei dominate de Omega, Hublot şi Zenith. Cele mai căutate cinci branduri de ceasuri din România ocupau circa 55% din totalul pieţei în 2018, dintre care Omega avea o cotă de piaţă de 20,5%

Piaţa de ceasuri din România va înregistra o scădere semnificativă anul acesta, fiind afectată de impactul pe care l-a avut criza pandemică asupra comportamentului de consum al românilor....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.