Schimbare istorică pe piaţa de îngrijire orală: GSK detronează Colgate din poziţia de lider. Românii cheltuie anual aproape 40 mil. euro pe periuţe de dinţi şi circa 70 de milioane de euro pe pastă de dinţi, conform celor mai recente date

Grupul GSK, ce are în portofoliu mărci precum AquaFresh, Sensodyne sau Paro­dontax, a devenit liderul pieţei de îngrijire ora­lă după vânzările din 2019, detronând ast­fel compania...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.