Analiză ZF. Piaţa genţilor şi a bagajelor a ajuns la un pas de 1 mld. lei în România în 2019. Două branduri – Lamonza şi Louis Vuitton – au 11% din cota de piaţă. În cinci ani, din 2014 în 2019, piaţa genţilor şi a bagajelor a crescut cu 40%. În topul celor mai vândute branduri alternează produsele scumpe şi cele cu un preţ scăzut

Vânzările de genţi şi bagaje în România au ajuns la 967 mil. lei în 2019, în creştere cu 7% faţă de anul trecut, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.