Afacerile brandului de bijuterii Malvensky din Capitală au ajuns la 1,5 mil. euro în 2019, plus 10%: „Anul acesta estimăm o creştere de 30% a businessului“. Aproximativ 50% din cifra de afaceri a companiei este generată de vânzările online

Brandul de bijuterii Malvensky din Bucureşti, înfiinţat de Malvina Cservenschi în 2012, a înregistrat anul trecut afaceri de 1,5 milioane de euro, în creştere cu peste 11% comparativ cu...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.