Un nou număr din revista După Afaceri. Ce impact are pandemia de Covid-19 asupra pieţei de bijuterii: apetitul s-a polarizat, piesele fine, minimaliste sunt purtate zi de zi, iar cele grandioase, arhitecturale sunt cumpărate pentru tezaurizare
După Afaceri Premium a iscodit designeri, retaileri şi specialişti din domeniul bjuteriilor pentru a afla ce se poartă în noua realitate.
Pandemia de Covid-19 şi-a pus amprenta asupra...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Amalia Săftoiu, proprietar AmiAmalia: Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să existe o comunitate mai legată şi un dialog mai constructiv, nu doar cifre şi profit
- Restaurantul Diplomat din nordul Capitalei şi-a bugetat afaceri de 16 mil. lei. “Avem oaspeţi oameni de afaceri şi antreprenori”
- Sphera Franchise Group deschide al treilea restaurant KFC din Piteşti, o investiţie de peste 0,5 mil. euro
- PepsiCo finalizează lucrările de instalare a peste 3.000 de panouri fotovoltaice în fabricile pe care le operază în România, în urma unei investiţii de peste 2 mil. dolari
- Tensiunea creşte între RetuRO, administratorul SGR, şi industria HoReCa. Restaurantele şi barurile devin un obstacol în calea recuperării ambalajelor. „Ne dorim o rearanjare a sistemului de colectare.“ Care sunt soluţiile?