ANALIZĂ

Analiză ZF. În comerţul alimentar din România lupta pentru putere este printre cele mai strânse din regiune: primii cinci jucători au doar 45% din piaţă, faţă de 70% în Cehia

♦ Grupul german Schwarz, proprietarul Kaufland şi Lidl, este lider în România şi Cehia, iar în Polonia şi Ungaria îşi face loc în top cinci jucători din comerţul alimentar...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.