GroupM: Piaţa de publicitate din România va scădea cu peste 9%. „Estimările includ bugetul programului guvernamental de suport pentru piaţa media şi se bazează pe scenariul în care nu va mai fi declarată o nouă stare de urgenţă în toamna acestui an.“

Piaţa de publicitate din România va înregistra o scădere de 9,8% până la finalul anului, evoluţie similară cu media globală unde este preconizată o scădere de 9,9%, arată estimările...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.