Ce consecinţe poate avea o criză de imagine în plină pandemie: Cota de încredere a organizaţiei poate scădea, compania poate pierde clienţii şi angajaţii buni. „O multinaţională poate depăşi o criză mai uşor, în timp ce companiile antreprenoriale se lovesc de riscuri mult mai mari.“

Pandemia de COVID-19 a forţat multe dintre companiile locale să ia decizii dificile în această perioadă, iar aceste decizii luate sub presiunea pandemiei pot duce la crize de imagine care...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.