Olga Pawlonka, manager de vânzări şi marketing, Ryanair: Va fi nevoie de o politică agresivă în ceea ce priveşte preţurile pentru a-i încuraja pe pasageri să călătorească
Olga Pawlonka, manager de vânzări şi marketing pentru regiunea Europei Centrale şi de Est şi pentru Balcani în cadrul Ryanair cred că orizontul de timp în care călătoriile se vor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Pasagerii au ales ”cel mai bun aeroport din 2024”. Cine a devansat liderul din 2023, Changi International Airport Singapore
- Iaşi te inspiră! Un proiect ZF/BT. Remus Deleanu, preşedintele directoratului Cotnari: Faptul că producem doar vinuri din soiuri româneşti poate fi simultan un avantaj şi o barieră la export
- Eforie, “Noua perlă a Litoralului românesc”. Robert Nicolae, primarul oraşului Eforie: Avem mai mulţi turişti decât Mamaia, la o suprafaţă de cinci ori mai mică. Am început să primim mai mulţi turişti străini
- Din Praga până în Barcelona, Atena şi Amsterdam, turismul de masă a devenit un monstru
- Cum renaşte Eforie? Cererea de vacanţe este cu 27% mai mare pentru sezonul turistic din acest an. Eforie s-a dezvoltat în ultimii ani ca urmare a investiţiilor făcute de hotelierii din staţiune, reuşind să atragă tot mai mulţi turişti în zonă.