Sud-coreenii de la Samsung au ajuns la afaceri de 5,1 mld. lei în România, businessul aproape s-a dublat în cinci ani. În 2020 impactul pandemiei a fost limitat de forţa brandului. Grupul este activ pe mai multe segmente ale pieţei electro-IT, în frunte cu cel al telefoanelor mobile, având în portofoliu şi tablete şi laptopuri, dar şi televizoare şi electrocasnice

Gigantul sud-coreean Samsung a obţinut anul trecut afaceri de circa 5,1 mld. lei pe piaţa din România după o creştere de aproape 11% comparativ cu 2018. Grupul îşi continuă astfel...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.