Gigantul eMAG vine cu un nou serviciu: abonament anual pentru livrări rapide şi o perioadă dublă de retur, însă doar pentru unele produse şi doar în 5 oraşe. Retailerul ţinteşte cu noul abonament în primul rând cei peste 500.000 de clienţi ai companiei cu mai mult de 15 comenzi pe an
Grupul eMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online din regiune, cu afaceri totale de peste 5 miliarde de lei în anul 2019, a lansat în premieră pe piaţa locală un serviciu premium, prin...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Britanicii de la Eleco au cumpărat două firme din România cu un business cumulat de 1,2 mil. euro
- ZF IT Generation. Adrian Sita, cofondator al Knolyx, platformă de training pentru angajaţi: Vrem să ajungem la 30 de clienţi la finalul anului 2024 şi să închidem o rundă de investiţii de 500.000 de euro la începutul anului 2025
- Eugen Schwab, vicepreşedinte pentru CEE al companiei de analiză PAC: Sunt multe companii de IT care au planuri pentru România, şi centre create de la zero şi extensii de echipe, pentru mii de oameni
- Aplicaţia zilei: Planet Wild
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 22 aprilie 2024