Efectele pandemiei de Covid-19: retailerul polonez de încălţăminte CCC şi-a redus vânzările din magazine cu aproape 20% în T1/2020, dar online-ul a crescut cu peste 30%

Grupul polonez a obţinut în primul trimestru din 2020 vânzări totale în România în valoare de 75 mil. zloţi (81,5 mil. lei), cu aproape 4% mai mari ca în aceeaşi perioadă a anului...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.