Discounterul polonez Pepco devine primul brand de modă cu afaceri de peste 1 mld. lei. „În 2020 vom putea recupera vânzările, avem un format care va fi la mare căutare“

Compania are local 280 de magazine cu preţuri mici şi continuă expansiunea. An de an compania deschide în România în medie 50 de magazine noi, având planuri pentru o reţea de 500 de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.