Victor Patrichi, un antreprenor cu trei anticariate în Bucureşti, a investit 10.000 de euro într-un târg de carte online. „Pentru un târg clasic, suma ar fi fost de zece ori mai mare“

♦ Ideea organizării unui târg de carte online a venit în contextul restricţiilor privind aglomerările de persoane, generate de pandemia de Covid-19, ceea ce face ca evenimentele unde...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.