Dobrogea Grup, producătorul brandului Eugenia, se menţine pe plus: în 2019 compania a avut afaceri de 170 mil. lei, plus 2,5% faţă 2018
Dobrogea Grup, unul dintre cei mai mari producători de morărit şi panificaţie de pe plan local, a avut în 2019 o cifră de afaceri de aproape 170 de milioane de lei, în creştere cu 2,5%...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Aproape 20 de producători români de mobilă caută contracte la târgul din Milano. „Milano este un bun profesor, îţi arată, te învaţă, este o olimpiadă a designului în mobilă.“
- Melinda-Impex Instal, o companie din Odorheiu Secuiesc, cumpără doi distribuitori de instalaţii termice şi obiecte sanitare din Arad
- Importatorul de băuturi B.D.G. Import mizează pe brandurile Glenfiddich şi Monkey Shoulder pentru a-şi majora veniturile cu 50 mil. lei în următoarele 12 luni. B.D.G. Import a terminat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 365 mil. lei
- Grafic: Evoluţia vânzărilor de brânzeturi
- Grafic: Cum se împarte piaţa de brânzeturi în funcţie de categorii (pondere valoare, 2023